تو می مونی و یه عمر خاطرات شیرین گذشته و خاطره تلخ رفتن ....
نمیدونم شایدم خدا میخواد تنها باشم . نزدیک کسی نشم ؟؟؟!!!
اما یه چیز رو خوب میدونم جواب محبت رفتن نیست ... سرد بودن نیست ...
کاش میدونستی چی میگم ....
ما را در سایت کاش میدونستی چی میگم ... دنبال میکنید
برچسب: میدونستی, نویسنده: بازدید: 54