بازهم قصه از دلدادگی
بازهم یک آسمان تنهایی و چشمهای منتظر
بازهم باران اشک و یه بغل آشفتگی ....
چگونه می توانم این روزهایم را تقریر کنم ، عشق مگر به تقریر می شود ؟؟؟
زمزمه اشکهای بی صدا ، فریادهای خاموش یک دختر تنها....
خدایا ....
کاش میدونستی چی میگم ......ما را در سایت کاش میدونستی چی میگم ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65