مخاطب خاص عزیزم ....

خرید بک لینک
سلام

ببین بعضی وقتها ترس باعث حضور میشه مثل اینکه ما احساس میکنیم

که کسی هست یا چیزی هست که باعث ترس ما میشه حالا این احساس

ممکنه ناشی از توهم ما بوده باشه اما همین یه تجربه است

راستی میدونستی هر چقدر که به سمت مبدا نزدیک تر میشی نیروی

حیات بصورت ملموس تری خودشو نشون میده ینی اینکه نزدیک مبدا دیگه

چیزی به اسم جسم بیجان ( البته در اصطلاح ماها ) ، وجود نداره ! همه

چیز واضح تر و شفاف تر میشه

میدونی یه احساس گنگ سیال و جاری که همه جا حتا درونت رو در بر

میگیره . میفهمی چیه اما نمیتونی بگی آخه میدونی کلمات مربوط به اون

حالتها و موقعیتها بقول سهروردی هجاهای خودشو میخواد ....

تو یه گزارش مربوط به موجودات فرا زمینی میخوندم اونایی که تجربه

ارتباط با این موجودات رو داشتن همشون معترف بودن که زمان در نزدیکی

این موجودات انگاری از کار میفته و حرکت نمیکنه ببین اگه این گزارشات

دروغ نباشه خودت فک کنم متوجه شدی تقریبن میخوام چی بگم ....لازمان

.....

سهروردی اومده میگه چیزی که ما ازش بعنوان وجود نام میبریم شایسته

نیست در مورد خدا هم ازش استفاده کنیم ....ینی معتقده که خدا بالاتر از

وجوده ....!!!!! خیلی جالب میشه قضیه ....فک کن ....

تا حالا تعریفی به این عجیبی و در عین حال زیبا ندیده بودم ....

دیدی وقتی آدم جاهای مقدس میره چه احساسی بهش دست میده ؟ یه

نوع احساس معنوی ...راستی تو یه برنامه تلویزیونی دیدم در مورد

معماری بود درباره مسجد خدایا چی بود خیلی با حال بود میگفت طراحی

این مسجد طوریه که وقتی وارد صحن اصلی میشی به خاطر زاویه نوری

که وجود داره و سایه روشن عجیبی که ایجاد میشه ناخود آگاه یه احساس

حضوری بهت دست میده که فارغ از احوالات بیرون میشی و تمام تمرکزت

میره به سمت عالم روحانی .....

بازم برات مینویسم کمی وقتم کمه .....

مراقب خودت باش مهربونم ...

کاش میدونستی چی میگم ......

ما را در سایت کاش میدونستی چی میگم ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: پنجشنبه 2 آذر 1396 ساعت: 9:48

صفحه بندی