
اونایی که رفتنی ان میرن ، هرچقدم تلاش کنی خودتو کوچیک کنی ، غرورت رو بشکنی ،بازم میرن .. تو می مونی و یه عمر خاطرات شیرین گذشته و خاطره تلخ رفتن .... نمیدونم شایدم خدا میخواد تنها باشم . نزدیک کسی نشم ؟؟؟!!! اما یه چیز رو خوب میدونم جواب محبت رفتن نی...
ادامه مطلب