یه کم درد دل .....

خرید بک لینک
دوباره باز تلاش میکنم تا اونجایی که شرایطم بهم اجازه میده تا اونجایی

که می تونم ...خودم باشم

شاید کمی به آرامش برسم !!!!

دنیای یه ترنس دنیای سخت و شکننده و غمگینیه ....

هم یه پسر خوب باشی برای خونوادت هم یه دختر خوب باشی با یه دنیا

آرزو که شاید تا آخر عمرت هیچکدوم برآورده نشه...کاش برای اینهمه

دردی که میکشم یه مسکن خوب یه آرام بخش خوب می بود ...

بعضی وقتا با خودم میگم نکنه من نفرین شدم که باید اینطوری زندگی

کنم؟؟

حال پرنده زخمی توی قفس رو که گوشه زیرزمین زندونیه خوب میفهمم ...

همه فال ها رو امتحان کردم همشون گفتن به چیزی که میخوای میرسی

، بعضی وقتا از شدت غم و ناراحتی مرگ خودمو خواستم نکنه این زودتر از

اون یکیا برآورده بشه ....

خدایا دیگه چجوری باید بگم ....خودت که بهتر میدونی ، خودت که مراقبمی

، میشه .......!

+ نوشته شده در یکشنبه هفتم آبان ۱۳۹۶ساعت 11:52  توسط ماهرخ |
کاش میدونستی چی میگم ......

ما را در سایت کاش میدونستی چی میگم ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت: 16:44

صفحه بندی